woensdag 2 maart 2016

Flamingo


My eldest daughter is expecting twins! What a great news. It is so strange too see two childs on a echo! Hope everything is going well!!

Mijn oudste dochter verwacht een tweeling! Wat fijn news! Het is zo vreemd om twee babies te zien op een echo. Ik hoop dat alles goed gaat.

I love the work of Lee Anna of Not Afraid of Colors. Her drwawings, her experiments with dyeing fabric, her paperpiecing blocks in all that colors and beautful fabrics.  Her cows made me sew my cows and I loved her chinaware. It made me draw my first paper piecing patterns and I sewed chinaware blocks by myself. I loved her flamingos too, and wanted to sew flamingos too, but I did not have a pattern. I made some patterns and today I tried the first pattern. I need to change the pattern because I found some minor mistakes and I could reduce the number of tamplates a little bit.

I hou van het werk van Leanne Paylor van Not afraid of colours U moet ens naar haar blog gaan en haar geverfde stoffen zien of haar blokken met prachtige kleuren en stofjes. Haar grappige koeien, zorgden ervoor dat ik ook koeien ging naaien en haar blokken met diggelwerk, zorgden ervoor dat ik dat soort patronen gng maken en blokken met koppen en schotels en potten en pannen ging naaien. Haar flamingo's vond ik ook leuk, maar ik had geen patroon. Nu heb ik zelf patronen van flamingo's gemaakt en vandaag mijn eerste flamingoblok genaaid. Ik heb het patroon wat aan moeten passen omdat er kleine foutjes in zaten en het aantal delen wat teruggebracht kon worden.


I love this fabric with the tiny, tiny flamingos

New pattern                                                   Test block

Download Flamingo1 8,10,12 and 14 inch patterns

Feel free to download my patterns. You are only allowed to use them for yourself and not for commercial use . When you use my patterns, please mention my name and link in your post to the patterns. I will be pleased to recieve a picture of your work with my patterns.

Deze patronen zijn gratis te downlooaden voor eigen, niet commercieel, gebruik. Als je mijn patronen gebruikt, vermeld dan mijn naam en link in je blogbericht naar de patronen op mijn blog. Ik zou het leuk vinden een foto van je werk met mijn patronen te ontvangen.
So nice of you to stopping by. Feel free to leave a  comment. I love it.

Fijn dat u langs kwam. Ik waardeer het als u een bericht achter laat..

Love from Amsterdam and keep sewing

Maartje























Geen opmerkingen:

Een reactie posten